Drawer Position

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim.

Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo.

ورود ثبت

ورود به ناحیه کاربری

نام کاربری*
رمز عبور*
ذخیره

عضویت در فودکاو

پر کردن خانه های ستاره دار الزامی می باشد
طراحی سایت
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳.
امروز :

از کلیه ترخیص کنندگان ومتقاضیان ترخیص دعوت می شود با ثبت آگهی خود در قسمت سفارشات بهترین بازخورد را دریافت بدارید.

فودکاو علاوه بر داشتن متخصصین مجرب و زبده در این صنعت ،از کلیه کارشناسان ،متخصصین دعوت به عمل می آورد که در این زمینه خدمات خود را به متقاضیان این صنعت ارائه دهد،تا ما بتوانیم با تیمی کاملتر در خدمت رسانی به صنایع غذایی اقدامات درخوری را به متقاضیان ارائه دهیم.

از کلیه متخصصین در زمینه بازرگانی خارجی که آماده دریافت سفارشات بازرگانی خارجی میباشند دعوت به عمل می آید که آگهی خدمات خود را در فودکاو ثبت نمایند و متقاضیان می توانند با ذکر و درج آگهی سفارش خود بهترین خدمت را دریافت دارند.

Tour Namayeshgah

کلیه شرکتهای برگزارکننده متخصص در صنعت غذا و متقاضیان دریافت تورهای تخصصی نمایشگاهی میتوانند آگهی خود را در فودکاو ثبت نمایند.

کلیه شرکت های حمل و نقل بین المللی و متقاضیان حمل از مبدا می توانند آگهی خرید و فروش این خدمات را به فودکاو ارسال دارند.

شما میتوانید تقاضای خرید و فروش محصول نهایی غذا را در فودکاو آگهی نمایید.

فودکاو مرجعیست کاملا حرفه ای و تخصصی برای کالا و خدمات در صنعت غذا برای خریداران و فروشندگان ، شما میتوانید با ثبت نام در این سایت کالا و خدمات خودرا بدون پرداخت هیچ وجه اضافی با مناسب ترین قیمت وبهترین کیفیت کالا و خدمات خود  تهیه  و عرضه فرمایید.


سابقه ما در این امر بهمراه دانش فنی در این باره این امکان را مهیا میسازد که کالا و خدمات در بهترین شرایط خدمت شما عرضه گردد. 

شما میتوانید تقاضای خرید و فروش کارخانه و اماکن تولیدی را ثبت نمایید.

Lavazem Azmayeshgah

شما میتوانید آگهی خرید و فروش لوازم و مواد آزمایشگاهی را در این سایت منتشر کنید.

قبول انتشار آگهی رایگان نیروی کار و استخدام

کانال خرید و فروش

چرا فودکاو ؟

فودکاو مرجع کاملا حرفه ای و تخصصی برای خرید و فروش کالا و خدمات در صنعت غذا می باشد . شما میتوانید با ثبت نام بسیار ساده و کوتاه و ارسال سفارش خود در این سایت کالا و خدمات خود را برای خرید یا فروش معرفی نمایید.

عضویت در خبرنامه فودکاو

با وارد کردن ایمیل خود عضو خبرنامه فودکاو شوید