Drawer Position

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim.

Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo.

ورود ثبت

ورود به ناحیه کاربری

نام کاربری*
رمز عبور*
ذخیره

عضویت در فودکاو

پر کردن خانه های ستاره دار الزامی می باشد
طراحی سایت
یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳.
امروز :
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

lowfatfood

هیچ انکاری وجود ندارد که مصرف برخی چربی ها برای سلامت شما مضر است: چربی های ترانسف روغن های گیاهی و ... خطر ابتلا به بیماری های مزمن را بیشتر می کنند و منجر به اضافه وزن و بیماری های قلبی می شوند.

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

athlets

با وجود اینکه هر شخصی نیازی متفاوت دارد و شدت ورزش های مختلف نیز با یکدیگر متفاوت است، متخصصان بر این عقیده هستند که برای سوخت رسانی به بدن قبل و بعد از ورزش فرمولی ساده وجود دارد.

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

sourtea

هوا که گرم می‌شود نیاز بدن به مایعات افزایش پیدا می‌کند. در این میان انتخاب نوشیدنی سالم می‌تواند هم عطش‌تان را از بین ببرد و هم ویتامین‌ها و املاح بدن‌تان را تامین کند.

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

mushroom

به نقل از مدیکال ساینس، معمولا ارزش مواد غذایی به ویژه سبزیجات، پس از پخت کاهش می‌یابد. اما برخی از روش‌های پخت قادر به حفظ ارزش غذایی مواد است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

fryingoil

روغن های پخت و پز به رغم تفاوت هایی که دارند، نمی توانند درجه حرارت بالا را تحمل کنند، بنابراین می سوزند و سوختن آنها در صورت استفاده به عنوان روغن سرخ کردن، می تواند آنها را به مواد سرطان زا تبدیل کند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

soymilk

شیر سویا نمی‌تواند جای شیر طبیعی معمولی را بگیرد. در مواردی که فرد به خوردن شیر معمولی حساسیت دارد و قادر به هضم آن نیست یا پزشک بیمار را از مصرف شیر منع کرده است، می‌توان از شیر سویا به عنوان مکمل استفاده کرد.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

beer

کارشناس اداره کل نظارت بر مواد غذایی سازمان غذا و دارو، گفت: تفاوت اصلی بین نوشیدنی مالت و ماءالشعیر، نوع مخمر استفاده شده در مرحله‌ تخمیر است.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

lemonaide

در مورد نوشیدنی‌های مفید برای چربی سوزی، باورهای اشتباه زیادی وجود دارد. اول اینکه شما بابت هضم نوشیدنی که آشامیده‌اید چربی سوزی نمی‌کنید. ادعاهای زیادی وجود دارد که می‌گوید ترکیب عناصر خاصی با هم و نوشیدن آنها باعث می‌شود چربی بسوزانید، اما در واقع این ادعاها صحت ندارند.

صفحه1 از9

کانال خرید و فروش

چرا فودکاو ؟

فودکاو مرجع کاملا حرفه ای و تخصصی برای خرید و فروش کالا و خدمات در صنعت غذا می باشد . شما میتوانید با ثبت نام بسیار ساده و کوتاه و ارسال سفارش خود در این سایت کالا و خدمات خود را برای خرید یا فروش معرفی نمایید.

عضویت در خبرنامه فودکاو

با وارد کردن ایمیل خود عضو خبرنامه فودکاو شوید