Drawer Position

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim.

Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo.

03 اکتبر

مردم شیر فله ای نخورند/ محصولات پاستوریزه جایگزین لبنیات سنتی شود

توسط  مدیر
(15 رای‌ها)

5881279d

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در حوزه لبنیات جایگاه خوبی داریم و همیشه تاکید کرده ایم که مردم لبینات سنتی را جایگزین لبنیات پاستوریزه نکنند.

دکتر رسول دیناروند با بیان اینکه محصولات لبنی سنتی مورد تایید نمی باشد اظهار داشت: مردم این محصولات را جایگزین لبنیات پاستوریزه نکنند. 


وی گفت: در حوزه لبنیات خوشبختانه جایگاه خوبی داریم و همیشه تاکید کرده ایم که مردم لبینات سنتی را جایگزین لبنیات پاستوریزه نکنند و نمی توانیم به مردم اطمینان دهیم که لبنیات فله ای یا سنتی را مصرف کنند. 

دیناروند افزود: در مورد شیر مطلقا و به هیچ عنوان نباید مردم شیر فله ای مصرف کنند و در مورد پنیر و ماست نیز باید به حداقل برسد و مردم باید تا جایی که می توانند.

محصولات پاستوریزه مصرف کنند. 

معاون وزیر بهداشت اظهار داشت: عمده نیازهای مردم باید از صنعت پاستوریزه مورد اعتماد که تحت نظارت است، تامین شود.

منبع : مهر

بازدید 85231 بار آخرین ویرایش در دوشنبه, 11 آبان 1394 ساعت 15:30

269 نظرها

  • Peter ارسال شده توسط Peter چهارشنبه, 06 ارديبهشت 1396 ساعت 01:13

    You ought to be a part of a contest for one of the best blogs online.
    I will recommend this blog!

    پیوند نظر
  • Yong ارسال شده توسط Yong دوشنبه, 04 ارديبهشت 1396 ساعت 17:18

    I really like reading through a post that will make people think.
    Also, thanks for allowing for me to comment!

    پیوند نظر
  • Earlene ارسال شده توسط Earlene جمعه, 01 ارديبهشت 1396 ساعت 13:09

    Indien mogelijk kopen zo groot een aquarium als uw budget en ruimte in uw huis zal toestaan.
    The Beast van Milwaukee was de belangrijkste ondersteuning en Hemlock was de dakbekleding.
    Dit betekent dat de as zal trouw blijven terwijl het wiel draait.

    پیوند نظر
  • Royal ارسال شده توسط Royal پنج شنبه, 31 فروردين 1396 ساعت 01:28

    Whoa! This blog really ticks with me and that I could say
    nothing significantly less than I love it!

    پیوند نظر
  • Delia ارسال شده توسط Delia سه شنبه, 22 فروردين 1396 ساعت 02:39

    Whoa! This web site definitely clicks with me
    and that I may claim nothing less than I love it!

    پیوند نظر
  • Iva ارسال شده توسط Iva یکشنبه, 20 فروردين 1396 ساعت 02:18

    Gorgeous! You never come by data such as this
    quickly and that I am happy! Maintain it-up people!

    پیوند نظر
  • Lavonne ارسال شده توسط Lavonne یکشنبه, 20 فروردين 1396 ساعت 01:10

    I wanted to make an effort to express my gratitude towards this amazing website and you!
    Caring it!

    پیوند نظر
  • Debora ارسال شده توسط Debora یکشنبه, 20 فروردين 1396 ساعت 00:59

    After looking over this awesome blog I just couldn't keep without saying thankyou
    from the bottom of my heart!

    پیوند نظر
  • Ellis ارسال شده توسط Ellis شنبه, 19 فروردين 1396 ساعت 19:22

    I recently could not leave without saying thank you from
    your bottom of my heart after looking over this brilliant website!

    پیوند نظر
  • Randy ارسال شده توسط Randy شنبه, 19 فروردين 1396 ساعت 14:49

    Wow! I am actually clicked with by this website and I may say
    nothing significantly less than I really like
    it!

    پیوند نظر

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

کانال خرید و فروش

عضویت در خبرنامه فودکاو

با وارد کردن ایمیل خود عضو خبرنامه فودکاو شوید

 

چرا فودکاو ؟

فودکاو مرجع کاملا حرفه ای و تخصصی برای خرید و فروش کالا و خدمات در صنعت غذا می باشد . شما میتوانید با ثبت نام بسیار ساده و کوتاه و ارسال سفارش خود در این سایت کالا و خدمات خود را برای خرید یا فروش معرفی نمایید.