Drawer Position

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim.

Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo.

ورود ثبت

ورود به ناحیه کاربری

نام کاربری*
رمز عبور*
ذخیره

عضویت در فودکاو

پر کردن خانه های ستاره دار الزامی می باشد
کد امنیتی *
Reload Captcha
03 اکتبر

مردم شیر فله ای نخورند/ محصولات پاستوریزه جایگزین لبنیات سنتی شود

توسط  مدیر
(15 رای‌ها)

5881279d

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در حوزه لبنیات جایگاه خوبی داریم و همیشه تاکید کرده ایم که مردم لبینات سنتی را جایگزین لبنیات پاستوریزه نکنند.

دکتر رسول دیناروند با بیان اینکه محصولات لبنی سنتی مورد تایید نمی باشد اظهار داشت: مردم این محصولات را جایگزین لبنیات پاستوریزه نکنند. 


وی گفت: در حوزه لبنیات خوشبختانه جایگاه خوبی داریم و همیشه تاکید کرده ایم که مردم لبینات سنتی را جایگزین لبنیات پاستوریزه نکنند و نمی توانیم به مردم اطمینان دهیم که لبنیات فله ای یا سنتی را مصرف کنند. 

دیناروند افزود: در مورد شیر مطلقا و به هیچ عنوان نباید مردم شیر فله ای مصرف کنند و در مورد پنیر و ماست نیز باید به حداقل برسد و مردم باید تا جایی که می توانند.

محصولات پاستوریزه مصرف کنند. 

معاون وزیر بهداشت اظهار داشت: عمده نیازهای مردم باید از صنعت پاستوریزه مورد اعتماد که تحت نظارت است، تامین شود.

منبع : مهر

بازدید 80494 بار آخرین ویرایش در دوشنبه, 11 آبان 1394 ساعت 15:30

238 نظرها

  • Karolyn ارسال شده توسط Karolyn دوشنبه, 09 اسفند 1395 ساعت 15:40

    I wanted to make an effort to state my appreciation towards this amazing website and you!
    Loving it!

    پیوند نظر
  • Mora ارسال شده توسط Mora چهارشنبه, 27 بهمن 1395 ساعت 11:08

    Gorgeous! You never come by data such as this easily and I am thankful!
    Maintain it-up guys!

    پیوند نظر
  • Titan XT Supplement ارسال شده توسط Titan XT Supplement یکشنبه, 24 بهمن 1395 ساعت 14:24

    There is definately a lot to know about this issue.

    I like all of the points you made.

    پیوند نظر
  • Fernando ارسال شده توسط Fernando جمعه, 22 بهمن 1395 ساعت 18:52

    I desired to take the time to state my gratitude in your direction and
    this blog that was amazing! Caring it!

    پیوند نظر
  • Alton ارسال شده توسط Alton جمعه, 22 بهمن 1395 ساعت 13:23

    I simply could not keep without saying thankyou in the base of my heart after looking over this brilliant website!

    پیوند نظر
  • Pat ارسال شده توسط Pat پنج شنبه, 21 بهمن 1395 ساعت 15:46

    Pretty component to content. I simply stumbled upon your blog
    and in accession capital to say that I acquire in fact loved account your blog posts.

    Any way I'll be subscribing to youur augment and even I achievement you
    access constantly rapidly.

    پیوند نظر
  • Britney ارسال شده توسط Britney چهارشنبه, 20 بهمن 1395 ساعت 20:38

    I really like reading sites such as this! Causes educated as well as
    me to feel an enjoyable that is hot feeling!
    Thanks so much!

    پیوند نظر
  • Dian ارسال شده توسط Dian سه شنبه, 12 بهمن 1395 ساعت 22:47

    After reading this wonderful blog I simply couldn't keep without saying thank you in the bottom of my heart!

    پیوند نظر
  • Jami ارسال شده توسط Jami جمعه, 08 بهمن 1395 ساعت 04:06

    I enjoy reading blogs like this! Causes me to experience an enjoyable that is comfortable experience as well as enlightened!
    Many thanks so much!

    پیوند نظر
  • Zella ارسال شده توسط Zella پنج شنبه, 07 بهمن 1395 ساعت 12:33

    I really like reading blogs similar to this! Causes me to experience a feeling that is comfortable rewarding and in addition enlightened!

    Thankyou so much!

    پیوند نظر

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

کانال خرید و فروش

عضویت در خبرنامه فودکاو

با وارد کردن ایمیل خود عضو خبرنامه فودکاو شوید

 

چرا فودکاو ؟

فودکاو مرجع کاملا حرفه ای و تخصصی برای خرید و فروش کالا و خدمات در صنعت غذا می باشد . شما میتوانید با ثبت نام بسیار ساده و کوتاه و ارسال سفارش خود در این سایت کالا و خدمات خود را برای خرید یا فروش معرفی نمایید.