Drawer Position

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim.

Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo.

03 اکتبر

مردم شیر فله ای نخورند/ محصولات پاستوریزه جایگزین لبنیات سنتی شود

توسط  مدیر
(15 رای‌ها)

5881279d

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در حوزه لبنیات جایگاه خوبی داریم و همیشه تاکید کرده ایم که مردم لبینات سنتی را جایگزین لبنیات پاستوریزه نکنند.

دکتر رسول دیناروند با بیان اینکه محصولات لبنی سنتی مورد تایید نمی باشد اظهار داشت: مردم این محصولات را جایگزین لبنیات پاستوریزه نکنند. 


وی گفت: در حوزه لبنیات خوشبختانه جایگاه خوبی داریم و همیشه تاکید کرده ایم که مردم لبینات سنتی را جایگزین لبنیات پاستوریزه نکنند و نمی توانیم به مردم اطمینان دهیم که لبنیات فله ای یا سنتی را مصرف کنند. 

دیناروند افزود: در مورد شیر مطلقا و به هیچ عنوان نباید مردم شیر فله ای مصرف کنند و در مورد پنیر و ماست نیز باید به حداقل برسد و مردم باید تا جایی که می توانند.

محصولات پاستوریزه مصرف کنند. 

معاون وزیر بهداشت اظهار داشت: عمده نیازهای مردم باید از صنعت پاستوریزه مورد اعتماد که تحت نظارت است، تامین شود.

منبع : مهر

بازدید 89505 بار آخرین ویرایش در دوشنبه, 11 آبان 1394 ساعت 15:30

282 نظرها

  • Mariel ارسال شده توسط Mariel جمعه, 02 تیر 1396 ساعت 03:49

    I love reading blogs like this! Causes me to feel a hot enjoyable experience and in addition educated!
    Thanks so much!

    پیوند نظر
  • Marina ارسال شده توسط Marina دوشنبه, 29 خرداد 1396 ساعت 17:17

    I really like reading websites such as this! Causes me to feel a satisfying that
    is warm sensation and also educated! Thanks so much!

    پیوند نظر
  • Elana ارسال شده توسط Elana دوشنبه, 29 خرداد 1396 ساعت 07:40

    Just beneficial data is provided by this blog and
    that I am checking to it this instant! Thank you folks!

    پیوند نظر
  • Deborah ارسال شده توسط Deborah جمعه, 26 خرداد 1396 ساعت 14:32

    This blog supplies just useful data and I am subscribing to it-this instant!

    Thanks folks!

    پیوند نظر
  • Mae ارسال شده توسط Mae جمعه, 26 خرداد 1396 ساعت 13:23

    This web site supplies only useful information and that I am
    checking to it this instant! Thanks guys!

    پیوند نظر
  • Logan ارسال شده توسط Logan سه شنبه, 23 خرداد 1396 ساعت 08:09

    I needed to take the time to express my passion closer and also this amazing website!

    Caring it!

    پیوند نظر
  • Virgie ارسال شده توسط Virgie شنبه, 20 خرداد 1396 ساعت 05:45

    It is not-so easy to find important content but this surely qualifies as one.

    Departing pleased and certainly will definitely come back shortly!

    پیوند نظر
  • Ines ارسال شده توسط Ines دوشنبه, 15 خرداد 1396 ساعت 14:43

    Breathtaking! You don't come by data such as this simply and I am
    gracious! Keep it up folks!

    پیوند نظر
  • Flor ارسال شده توسط Flor یکشنبه, 14 خرداد 1396 ساعت 12:57

    It's not too easy to find material that is important today, but this definitely qualifies as one.
    Making will certainly comeback soon and content!

    پیوند نظر
  • Vickey ارسال شده توسط Vickey یکشنبه, 14 خرداد 1396 ساعت 12:20

    This certainly qualifies as you, although it is not-so easy to find useful information today.
    Departing satisfied and can surely return shortly!

    پیوند نظر

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

کانال خرید و فروش

عضویت در خبرنامه فودکاو

با وارد کردن ایمیل خود عضو خبرنامه فودکاو شوید

 

چرا فودکاو ؟

فودکاو مرجع کاملا حرفه ای و تخصصی برای خرید و فروش کالا و خدمات در صنعت غذا می باشد . شما میتوانید با ثبت نام بسیار ساده و کوتاه و ارسال سفارش خود در این سایت کالا و خدمات خود را برای خرید یا فروش معرفی نمایید.