Drawer Position

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim.

Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo.

ورود ثبت

ورود به ناحیه کاربری

نام کاربری*
رمز عبور*
ذخیره

عضویت در فودکاو

پر کردن خانه های ستاره دار الزامی می باشد
کد امنیتی *
Reload Captcha
03 اکتبر

مردم شیر فله ای نخورند/ محصولات پاستوریزه جایگزین لبنیات سنتی شود

توسط  مدیر
(15 رای‌ها)

5881279d

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در حوزه لبنیات جایگاه خوبی داریم و همیشه تاکید کرده ایم که مردم لبینات سنتی را جایگزین لبنیات پاستوریزه نکنند.

دکتر رسول دیناروند با بیان اینکه محصولات لبنی سنتی مورد تایید نمی باشد اظهار داشت: مردم این محصولات را جایگزین لبنیات پاستوریزه نکنند. 


وی گفت: در حوزه لبنیات خوشبختانه جایگاه خوبی داریم و همیشه تاکید کرده ایم که مردم لبینات سنتی را جایگزین لبنیات پاستوریزه نکنند و نمی توانیم به مردم اطمینان دهیم که لبنیات فله ای یا سنتی را مصرف کنند. 

دیناروند افزود: در مورد شیر مطلقا و به هیچ عنوان نباید مردم شیر فله ای مصرف کنند و در مورد پنیر و ماست نیز باید به حداقل برسد و مردم باید تا جایی که می توانند.

محصولات پاستوریزه مصرف کنند. 

معاون وزیر بهداشت اظهار داشت: عمده نیازهای مردم باید از صنعت پاستوریزه مورد اعتماد که تحت نظارت است، تامین شود.

منبع : مهر

بازدید 56431 بار آخرین ویرایش در دوشنبه, 11 آبان 1394 ساعت 15:30

112 نظرها

  • Birgit ارسال شده توسط Birgit شنبه, 08 خرداد 1395 ساعت 11:53

    This undoubtedly qualifies as you, although it's not
    simple to find important content nowadays. Causing can certainly comeback soon and satisfied!

    پیوند نظر
  • Soila ارسال شده توسط Soila شنبه, 08 خرداد 1395 ساعت 03:59

    Wow! This website actually clicks with me and I could claim nothing less than I enjoy it!

    پیوند نظر
  • Juli ارسال شده توسط Juli جمعه, 07 خرداد 1395 ساعت 13:37

    I enjoy reading websites similar to this! Causes me to feel an enjoyable that is cozy experience and
    also educated! Thank you so much!

    پیوند نظر
  • Minda ارسال شده توسط Minda چهارشنبه, 05 خرداد 1395 ساعت 01:47

    I recently could not keep without saying many thanks from your bottom of my heart after looking over this great blog!

    پیوند نظر
  • Sandra ارسال شده توسط Sandra سه شنبه, 04 خرداد 1395 ساعت 22:22

    Stunning! That you do not come by data like this simply and I am thankful!
    Keep it-up people!

    پیوند نظر
  • Corazon ارسال شده توسط Corazon دوشنبه, 03 خرداد 1395 ساعت 08:03

    I wanted to take some time to state my appreciation towards this wonderful blog and you!
    Loving it!

    پیوند نظر
  • Stephania ارسال شده توسط Stephania دوشنبه, 03 خرداد 1395 ساعت 07:36

    This truly qualifies as one, although it is not too
    easy to find useful content today. Making can surely come back soon and
    happy!

    پیوند نظر
  • Gerard ارسال شده توسط Gerard دوشنبه, 03 خرداد 1395 ساعت 03:01

    This website delivers just beneficial information and that I am checking to it-this instant!
    Thankyou guys!

    پیوند نظر
  • Sandy ارسال شده توسط Sandy جمعه, 31 ارديبهشت 1395 ساعت 00:31

    I simply could not leave without saying many thanks from your underside of my heart after scanning this website that is
    amazing!

    پیوند نظر
  • Mei ارسال شده توسط Mei پنج شنبه, 30 ارديبهشت 1395 ساعت 15:39

    Whoa! This website really clicks with me and that I can claim nothing significantly less than I really like it!

    پیوند نظر

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

کانال های تلگرام فودکاو

 

عضویت در خبرنامه فودکاو

با وارد کردن ایمیل خود عضو خبرنامه فودکاو شوید

 

چرا فودکاو ؟

فودکاو مرجع کاملا حرفه ای و تخصصی برای خرید و فروش کالا و خدمات در صنعت غذا می باشد . شما میتوانید با ثبت نام بسیار ساده و کوتاه و ارسال سفارش خود در این سایت کالا و خدمات خود را برای خرید یا فروش معرفی نمایید.