Drawer Position

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim.

Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo.

ورود ثبت

ورود به ناحیه کاربری

نام کاربری*
رمز عبور*
ذخیره

عضویت در فودکاو

پر کردن خانه های ستاره دار الزامی می باشد
کد امنیتی *
Reload Captcha
03 اکتبر

مردم شیر فله ای نخورند/ محصولات پاستوریزه جایگزین لبنیات سنتی شود

توسط  مدیر
(15 رای‌ها)

5881279d

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در حوزه لبنیات جایگاه خوبی داریم و همیشه تاکید کرده ایم که مردم لبینات سنتی را جایگزین لبنیات پاستوریزه نکنند.

دکتر رسول دیناروند با بیان اینکه محصولات لبنی سنتی مورد تایید نمی باشد اظهار داشت: مردم این محصولات را جایگزین لبنیات پاستوریزه نکنند. 


وی گفت: در حوزه لبنیات خوشبختانه جایگاه خوبی داریم و همیشه تاکید کرده ایم که مردم لبینات سنتی را جایگزین لبنیات پاستوریزه نکنند و نمی توانیم به مردم اطمینان دهیم که لبنیات فله ای یا سنتی را مصرف کنند. 

دیناروند افزود: در مورد شیر مطلقا و به هیچ عنوان نباید مردم شیر فله ای مصرف کنند و در مورد پنیر و ماست نیز باید به حداقل برسد و مردم باید تا جایی که می توانند.

محصولات پاستوریزه مصرف کنند. 

معاون وزیر بهداشت اظهار داشت: عمده نیازهای مردم باید از صنعت پاستوریزه مورد اعتماد که تحت نظارت است، تامین شود.

منبع : مهر

بازدید 72507 بار آخرین ویرایش در دوشنبه, 11 آبان 1394 ساعت 15:30

168 نظرها

  • Misty ارسال شده توسط Misty شنبه, 03 مهر 1395 ساعت 04:48

    I enjoy reading sites such as this! Causes me to experience an enjoyable
    that is cozy sensation and also enlightened!

    Thank you so much!

    پیوند نظر
  • Hollie ارسال شده توسط Hollie سه شنبه, 23 شهریور 1395 ساعت 04:10

    There's certainly a lot to learn about this
    topic. I really like all the points you have made.

    پیوند نظر
  • Irene ارسال شده توسط Irene دوشنبه, 15 شهریور 1395 ساعت 16:50

    I needed to make an effort expressing my passion towards this website
    that was amazing and you! Caring it!

    پیوند نظر
  • Jamaal ارسال شده توسط Jamaal دوشنبه, 15 شهریور 1395 ساعت 06:26

    Just beneficial data is provided by this blog and I am subscribing to it-this instant!
    Thanks folks!

    پیوند نظر
  • Marcos ارسال شده توسط Marcos یکشنبه, 14 شهریور 1395 ساعت 22:51

    I'm officially impressed with this blog
    and I desired to make an effort to many thanks
    from my heart's base!

    پیوند نظر
  • Peggy ارسال شده توسط Peggy یکشنبه, 14 شهریور 1395 ساعت 20:17

    Wow! This website actually presses with me and I could claim nothing less than I enjoy it!

    پیوند نظر
  • Stefan ارسال شده توسط Stefan شنبه, 13 شهریور 1395 ساعت 01:32

    This web site delivers only valuable data and I am subscribing to it this instant!
    Many thanks guys!

    پیوند نظر
  • Ismael ارسال شده توسط Ismael جمعه, 12 شهریور 1395 ساعت 22:11

    This is a really good tip especially to those fresh to the blogosphere.
    Simple but very accurate info... Thanks for sharing this one.
    A must read post!

    پیوند نظر
  • Ramiro ارسال شده توسط Ramiro پنج شنبه, 11 شهریور 1395 ساعت 08:57

    Only valuable data is provided by this blog and that
    I am checking to it this instant! Thanks guys!

    پیوند نظر
  • Danae ارسال شده توسط Danae یکشنبه, 07 شهریور 1395 ساعت 14:48

    This design is steller! You obviously know how to keep a reader entertained.
    Between your wit and your videos, I was almost moved to start
    my own blog (well, almost...HaHa!) Fantastic job.
    I really loved what you had to say, and more than that, how you presented it.
    Too cool!

    پیوند نظر

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

کانال خرید و فروش

عضویت در خبرنامه فودکاو

با وارد کردن ایمیل خود عضو خبرنامه فودکاو شوید

 

چرا فودکاو ؟

فودکاو مرجع کاملا حرفه ای و تخصصی برای خرید و فروش کالا و خدمات در صنعت غذا می باشد . شما میتوانید با ثبت نام بسیار ساده و کوتاه و ارسال سفارش خود در این سایت کالا و خدمات خود را برای خرید یا فروش معرفی نمایید.