Drawer Position

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim.

Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo.

ورود ثبت

ورود به ناحیه کاربری

نام کاربری*
رمز عبور*
ذخیره

عضویت در فودکاو

پر کردن خانه های ستاره دار الزامی می باشد
کد امنیتی *
Reload Captcha
03 اکتبر

مردم شیر فله ای نخورند/ محصولات پاستوریزه جایگزین لبنیات سنتی شود

توسط  مدیر
(15 رای‌ها)

5881279d

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در حوزه لبنیات جایگاه خوبی داریم و همیشه تاکید کرده ایم که مردم لبینات سنتی را جایگزین لبنیات پاستوریزه نکنند.

دکتر رسول دیناروند با بیان اینکه محصولات لبنی سنتی مورد تایید نمی باشد اظهار داشت: مردم این محصولات را جایگزین لبنیات پاستوریزه نکنند. 


وی گفت: در حوزه لبنیات خوشبختانه جایگاه خوبی داریم و همیشه تاکید کرده ایم که مردم لبینات سنتی را جایگزین لبنیات پاستوریزه نکنند و نمی توانیم به مردم اطمینان دهیم که لبنیات فله ای یا سنتی را مصرف کنند. 

دیناروند افزود: در مورد شیر مطلقا و به هیچ عنوان نباید مردم شیر فله ای مصرف کنند و در مورد پنیر و ماست نیز باید به حداقل برسد و مردم باید تا جایی که می توانند.

محصولات پاستوریزه مصرف کنند. 

معاون وزیر بهداشت اظهار داشت: عمده نیازهای مردم باید از صنعت پاستوریزه مورد اعتماد که تحت نظارت است، تامین شود.

منبع : مهر

بازدید 76096 بار آخرین ویرایش در دوشنبه, 11 آبان 1394 ساعت 15:30

203 نظرها

  • Bette ارسال شده توسط Bette پنج شنبه, 18 آذر 1395 ساعت 13:01

    Beautiful! You don't come by information like this easily and that
    I am not so ungrateful! Keep it up people!

    پیوند نظر
  • Lettie ارسال شده توسط Lettie چهارشنبه, 17 آذر 1395 ساعت 16:30

    I desired to make an effort expressing my gratitude in your direction which brilliant blog!
    Loving it!

    پیوند نظر
  • Erma ارسال شده توسط Erma چهارشنبه, 17 آذر 1395 ساعت 06:22

    I recently couldn't leave without saying many thanks from your base of my heart,
    after reading this great blog!

    پیوند نظر
  • Bennett ارسال شده توسط Bennett سه شنبه, 16 آذر 1395 ساعت 08:16

    Thanks a bunch for sharing this with all folks you
    really realize what you're speaking about! Bookmarked.
    Kindly also talk over with my site =). We will have a link exchange arrangement
    among us

    پیوند نظر
  • Carina ارسال شده توسط Carina سه شنبه, 16 آذر 1395 ساعت 07:38

    After reading this awesome blog I recently couldn't keep
    without saying thanks from your underside of my heart!

    پیوند نظر
  • Demetra ارسال شده توسط Demetra دوشنبه, 15 آذر 1395 ساعت 10:42

    Whoa! I am really clicked with by this web site and that I may claim nothing
    significantly less than I really like it!

    پیوند نظر
  • hm shirt dress ارسال شده توسط hm shirt dress یکشنبه, 14 آذر 1395 ساعت 14:59

    It's hard to find experienced people in this particular subject, however, you
    seem like you know what you're talking about! Thanks

    پیوند نظر
  • Sasha ارسال شده توسط Sasha پنج شنبه, 11 آذر 1395 ساعت 05:13

    It is not so simple to find content that is valuable nowadays,
    but this surely qualifies as you. Leaving certainly will truly return quickly and happy!

    پیوند نظر
  • Valorie ارسال شده توسط Valorie دوشنبه, 08 آذر 1395 ساعت 07:43

    Just useful info is provided by this blog and I am subscribing to it this instant!

    Thanks people!

    پیوند نظر
  • Krystle ارسال شده توسط Krystle دوشنبه, 08 آذر 1395 ساعت 06:20

    I am officially pleased with this particular blog and that I wanted to make an effort to thankyou
    in the underside of my heart!

    پیوند نظر

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

کانال خرید و فروش

عضویت در خبرنامه فودکاو

با وارد کردن ایمیل خود عضو خبرنامه فودکاو شوید

 

چرا فودکاو ؟

فودکاو مرجع کاملا حرفه ای و تخصصی برای خرید و فروش کالا و خدمات در صنعت غذا می باشد . شما میتوانید با ثبت نام بسیار ساده و کوتاه و ارسال سفارش خود در این سایت کالا و خدمات خود را برای خرید یا فروش معرفی نمایید.